18.11. – 22.11.
20.11. – hodina se slečnou praktikantkou (bude i zítra). Děti si dělají zápis k anglicky mluvícím zemím (vlajky + název v AJ + místo na mapě – případné chyby budu s dětmi procházet ve své vlastní hodině příští pondělí.) WB 12/1. Procvičovali jsme nové fráze formou hry.
DÚ – kdo nestihl, vybarví správnou barvičkou vlajky v sešitu.
18.11. – povídáme si o anglicky mluvících zemích, trénujeme poslech v učebnici str.12. a výslovnost nových frází. V prac.sešitě máme vyplněné cv.12/2.
DÚ – trénovat výslovnost nových frází.
NOVÉ FRÁZE:
Where are you from? – I’m from the Czech republic. (Czechia)
I speak Czech and English.
11.11. – 15.11.
14.11. – upevňujeme frázi „Can I borrow“ (viz prac.list), vyplňujeme komiks WB str.9, trénujeme barvičky formou hry.
DÚ – kdo nestihl, nalepí si dnešní pracovní list do sešitu. Kdo není spokojený se známkou ze slovíček, může v pondělí zkusit znovu.
13.11. – procvičujeme barvy pomocí aktivit na interaktivní tabuli (možnost zkusit i doma na odkaze https://www.learningchocolate.com/en/en-gb/word-set/colours-14 ) Vyplňujeme cv. WB 10/1, 10/2.
DÚ – procvičovat slovíčka na test.
11.11. – píšeme nové fráze do sešitu. Učíme se písničku v uč. str. 10, hrajeme hru v uč. str.11
DÚ – kdo nestihl, dodělat str. 11/2 v prac. sešitě, učit se na test 14.11. (natištěná slovíčka barev + silver, gold)
NOVÉ FRÁZE:
„What colour is the ____________?“ – „It’s_________.“
„What is your favourite colour?“ – „My favourite colour is ____________.“
4.11. – 8.11.
7.11. – píšeme si názvy barev do slovníčku, opakujeme formou her.
DÚ – pokud někdo nemá, doplnit list se slovíčky barev ve slovníčku.
6.11. – procvičovali jsme čísla a barvy formou slovních her, předepsali jsme si novou kapitolu do slovníčku.
4.11. – Vyplnili jsme pracovní list a osmisměrku na téma „at school“, od příští hodiny se budeme učit a opakovat barvičky.
DÚ – nalepit si prac.list do sešitu, případně dodělat.
31.10.
Napsali jsme test na slovíčka („At school“), tvořili jsme halloweenský obrázkový slovníček do sešitu.
21.10. – 25.10.
23.10. – poslechová cvičení WB 7/1,8/1. Poslechli jsme si a přečetli komiks v učebnici. Doplnili jsme 2. stranu prac.listu
NOVÉ FRÁZE:
„Can I borrow your____________, please?“
„Yes, here you are.“
DÚ – dopsat otázky „What’s this?“ na 2.straně prac.listu, procvičovat slovíčka na test 31.10. („at school“)
21.10. – zapsali jsme další slovíčka do slovníčku, vyplnili a zkontrolovali obě strany pracovního listu. Většina dětí se nechala vyvolat na rozhovor.
WB 8/2.
DÚ – procvičovat nová slovíčka ve slovníčku.
14. 10. – 18. 10.
17.10. – píšeme si rozhovor do sešitu, začínáme se učit psát a vyslovovat nová slovíčka – školní pomůcky. Píšeme první část slovíček do slovníčku.
FRÁZE:
„What’s this?“ – „It’s a _____________.“
DÚ – kdo nestihl: WB 7/2 + kdo chce, může se na pondělí naučit zpaměti rozhovor a nechat se vyvolat.
16.10. – procvičujeme nové fráze.
DÚ – procvičovat fráze v sešitě.
14.10. – napsali jsme test na číslovky a zapsali si další základní fráze do sešitu. Procvičovali jsme čísla hravou formou.
FRÁZE v sešitě:
Hello! How are you?
I’m fine, thanks.
See you tomorrow.
See you soon.
Bye.
Goodbye.
DÚ – PS str.6. Procvičovat nové fráze.
7. 10. – 11. 10.
9.10. – pochvala celé skupince za dobrou spolupráci v dnešní hodině AJ 🙂
Prac.sešit: 3/2, 5/1. Vyplnili jsme dva pracovní listy s čísly.
DÚ – pokud někdo nestihl prac.listy v hodině – dokončit, mít nalepeno v sešitě. Procvičovat na test (Po 14.10. – psaní číslovek 0-12).
7.10. – dopisujeme zápisek ve slovníčku (všichni by měli mít ve slovníčku zapsané číslovky 0-12 včetně výslovnosti). Trénujeme výslovnost čísel.
V prac. sešitě vyplňujeme cv.2 na str.5. V učebnici se učíme písničku na str.6
DÚ – procvičovat psaní číslovek 0-12
30. 9. – 4. 10.
3.10. procvičujeme výslovnost číslic 0-12, píšeme čísla vlastní rukou do slovníčku (dokončíme příští týden)
DÚ – procvičovat si psaní a výslovnost dosavadní slovní zásoby
píšeme první test na slovíčka, společně opravujeme. Opakujeme, co jsme se už naučili.
Začínáme se učit psát čísla 0-12
DÚ – kdo nestihl, dodělat pracovní listy s čísly a nalepit je do sešitu
23. 9. – 27. 9.
Trénujeme frázi „Who’s this?“ – píšeme do sešitu.
Učíme se některá slovíčka, která se řeknou podobně v AJ i CZ
Začínáme pracovat s učebnicí – str. 4,5 – učíme se písničku a čteme komiks
První práce s pracovním sešitem – vyplňujeme společně poslechová cvičení na str. 2 a 3.
Trénování psaní vybraných slovíček, práce se slovníčkem
26.9. – Velká pochvala celé skupině za krásně vypracované domácí úkoly 🙂 DÚ: trénovat psaní slovíček na pondělní první testík (komu by se moc nepovedlo, bude možnost opravy)
DÚ – vyplnit prac. sešit str.4, trénovat výslovnost u str. 2 a 3 v učebnici, případně dolepit pracovní listy, pokud někdo ještě nemá
FRÁZE V SEŠITĚ:
Who’s this? – It’s __________________.
16. 9. – 20. 9.
Opakujeme naučené fráze, vyplňujeme pracovní list.
DÚ – dokončit pracovní list v sešitě, trénovat slovesa ve slovníčku a fráze v sešitě
Od 17.9. do 20.9. suplované hodiny – spojeno se skupinou Šulcová
Vážení rodiče, prosím o dohlédnutí na to, že děti mají pracovní listy nalepené v sešitě a nehromadí se jim ve složce. Děkuji 🙂
pokračujeme v tréningu psaní otázky WHAT´S YOUR NAME ?
procvičujeme správnou výslovnost hlásek P, W, T ,R – domácí úkol, zkuste si s dětmi 🙂
nacvičíme otázku WHO IS THIS ? a připomeneme si postavičky z učebnice Happy House
Píšeme si zápis do slovníčku :
(„Instructions“ – slovíčka „read“, „write“ a „say“)
9. 9. – 13. 9.
Píšeme první společný zápis – Our English Class: boys and girls – učíme se napsat a správně vyslovit anglická jména spolužáků. Za domácí úkol zdobíme první stranu sešitu („ENGLISH“)
Učíme se zeptat na jméno a představit se
DÚ – trénovat zapsané fráze, nalepit si do sešitu pracovní list
FRÁZE:
Hello, What’s your name?
My name is….
I’m….
2. 9. – 6. 9.
Úvodní hodina – výběr 315 Kč na pracovní sešit, další pomůcky: sešit A4 linkovaný, slovníček. Rozdávání učebnic + podepisování učebnic. Učíme se anglická jména spolužáků, učíme se psát své jméno v AJ.