Domácí úkoly

LISTOPAD

10. 11. – Úkoly nemáme… jen číst a doborovolný úkol: Myšlenková mapa o PODZIMU do PRV.

7. 11.

Děti dostaly malou tabulku na sčítání. Čtení – text o zvířatech na podzim.

6. 11.

DÚ – na stejné stránce – přepis slov, vyluštění a napsání přesmyček … všechno psacím písmem.

3. 11.

Během víkendu číst, číst, číst!!!

2. 11.

Dnes nebyl zadán žádný písemný úkol… Trénuj čtení!!!!!

1.11.

M – Za DÚ mají děti list…vypočítat, doplnit písmena vyluštit tajenku.

ŘÍJEN

PÍSANKA – str. 16… psací písmeno a, o. Otečkované řádky jsou za DÚ. Děti dostaly za DÚ text, který si mají přečíst a zakroužkovat správnou odpověď.

24. 10.

Dnes není písemný úkol, jen čtení … čítanka str. 10 – 11.

23. 10.

PSANÍ – str. 15/ psali jsme psací y,Y… zbytek stránky dopsat za DÚ.

ČTENÍ – každá skupina čte vlastní zadaný text.

20. 10.

ČTENÍ!!!! Dnes nezadávám žádný článek…jen číst!!! Dobrovlný DÚ – naučit se básničku ze str. 26.

19. 10.

Dnes úkol není. Prosím jen číst!

16. 10.

PSANÍ – psací U… dopsat stránku. ČTENÍ – dočíst text o myšce.

13. 10.

Na víkend nedostaly děti úkol… jen číst …čítanka str. 28/ Nejdražší korále… v pondělí se zeptám na obsah.

12. 10.

Dnes úkoly nejsou… jen číst. Spěchám na školení.

11. 10.

M – DÚ – v sešitě vlepený PL … vypočítat cvičení 4.

ČT – str. 23 … text O BOROVICI.

10. 10.

DÚ – seřadit slova podle abecedy… cvičení je vlepeno v sešitě ČJ a číst!!!!!

9.10.

ČT – str. 16 – 18. Psaní – otečkované řádky.

4. 10.

M – pracovní list/ cv. 1

ČT – čítanka Kvak Žbluňk … článeček PŘEKVPENÍ a JSEM ČTENÁŘ… každá skupina jinak.

3. 10.

ČT – každá skupina má jiný text… někteří nakopírovanou stránku, někdo JSEM ČTENÁŘ … str. 8/, 1,2.

ČJ – děti dostaly lísteček… dopíší abecedu. Je potřeba se naučit abecedu.

2. 10.

PRV – Napsat svou adresu do sešitu (přilepený lístek) a naučit se ji, abys ji uměl napsat. Tento úkol je až na středu.

PSANÍ – str. 11/otečkované řádky …na zítra.

ZÁŘÍ

27. 9.

Úkol není, jen číst. Ti, kteří nepřijdou v pátek do školy, mají zadanou práci.

26. 9.

ČTENÍ – text Kníže.

M – v sešitě mají děti vlepen PL … za úkol mají vypočítat cvičení 3,4. (mají označeno červeným puntíkem.

25. 9.

PSANÍ – str. 8/ otečkované řádky.

ČTENÍ – první skupina JSEM ČTENÁŘ str. 7/ tři cvičení

drudá skupina – ČÍTANKA str. 68

22. 9.

ČÍSST, ČÍST, ČÍST!!!

21. 9.

Dnes jsme bez domácích úkolů, takže jen číst, číst, číst.

20. 9.

ČJ – vymysli větu do vláčku … děti dostaly předkreselný vláček, do každého vagónku napíší jedno slovo… píšeme i do lokomotivy.

PRV – vybarvi dopravní značky na pondělí…. doborovolný úkol.

ČT – str. 124 …přečíst básničku… na pátek.

19. 9.

PSANÍ – str. 6/ 4 otečkované řádky

ČTENÍ – první skupina JSEM ČTENÁŘ str. 5, druhá skupina ČT str. 125- 126.

18. 9.

PSANÍ – prozatím na list trénujeme psací písmenka… dnes čtyři řádky.

ČTENÍ – čtenáři jsou rozděkeni do dvou skupin…první skupina čte ze sešitu JSEM ČTENÁŘ (zelený) str. 5/ cv. 6,7… druhá skupina čte z čítanky str. 127/ básnička AUTA.

15. 9.

Číst, číst, číst …. JSEM ČTENÁŘ, ČÍTANKA nebo jiná kniha.

14. 9.

M – v sešitě mají děti vlepen DÚ … vzor jsme si udělali ve škole.

13. 9.

ČJ – do velkého sešitu dopsat písmena do domečků. Dva domečky jsme stihli ve škole, ostatní děti doplní doma.

ČT – trénuj čtení ze sešitu JSEM ČTENÁŘ.

11. 9.

ČT – trénovat čtení str. 4+5… Mates je pes