LISTOPAD
10. 11. – Úkoly nemáme… jen číst a doborovolný úkol: Myšlenková mapa o PODZIMU do PRV.
7. 11.
Děti dostaly malou tabulku na sčítání. Čtení – text o zvířatech na podzim.
6. 11.
DÚ – na stejné stránce – přepis slov, vyluštění a napsání přesmyček … všechno psacím písmem.
3. 11.
Během víkendu číst, číst, číst!!!
2. 11.
Dnes nebyl zadán žádný písemný úkol… Trénuj čtení!!!!!
1.11.
M – Za DÚ mají děti list…vypočítat, doplnit písmena vyluštit tajenku.
ŘÍJEN
PÍSANKA – str. 16… psací písmeno a, o. Otečkované řádky jsou za DÚ. Děti dostaly za DÚ text, který si mají přečíst a zakroužkovat správnou odpověď.
24. 10.
Dnes není písemný úkol, jen čtení … čítanka str. 10 – 11.
23. 10.
PSANÍ – str. 15/ psali jsme psací y,Y… zbytek stránky dopsat za DÚ.
ČTENÍ – každá skupina čte vlastní zadaný text.
20. 10.
ČTENÍ!!!! Dnes nezadávám žádný článek…jen číst!!! Dobrovlný DÚ – naučit se básničku ze str. 26.
19. 10.
Dnes úkol není. Prosím jen číst!
16. 10.
PSANÍ – psací U… dopsat stránku. ČTENÍ – dočíst text o myšce.
13. 10.
Na víkend nedostaly děti úkol… jen číst …čítanka str. 28/ Nejdražší korále… v pondělí se zeptám na obsah.
12. 10.
Dnes úkoly nejsou… jen číst. Spěchám na školení.
11. 10.
M – DÚ – v sešitě vlepený PL … vypočítat cvičení 4.
ČT – str. 23 … text O BOROVICI.
10. 10.
DÚ – seřadit slova podle abecedy… cvičení je vlepeno v sešitě ČJ a číst!!!!!
9.10.
ČT – str. 16 – 18. Psaní – otečkované řádky.
4. 10.
M – pracovní list/ cv. 1
ČT – čítanka Kvak Žbluňk … článeček PŘEKVPENÍ a JSEM ČTENÁŘ… každá skupina jinak.
3. 10.
ČT – každá skupina má jiný text… někteří nakopírovanou stránku, někdo JSEM ČTENÁŘ … str. 8/, 1,2.
ČJ – děti dostaly lísteček… dopíší abecedu. Je potřeba se naučit abecedu.
2. 10.
PRV – Napsat svou adresu do sešitu (přilepený lístek) a naučit se ji, abys ji uměl napsat. Tento úkol je až na středu.
PSANÍ – str. 11/otečkované řádky …na zítra.
ZÁŘÍ
27. 9.
Úkol není, jen číst. Ti, kteří nepřijdou v pátek do školy, mají zadanou práci.
26. 9.
ČTENÍ – text Kníže.
M – v sešitě mají děti vlepen PL … za úkol mají vypočítat cvičení 3,4. (mají označeno červeným puntíkem.
25. 9.
PSANÍ – str. 8/ otečkované řádky.
ČTENÍ – první skupina JSEM ČTENÁŘ str. 7/ tři cvičení
drudá skupina – ČÍTANKA str. 68
22. 9.
ČÍSST, ČÍST, ČÍST!!!
21. 9.
Dnes jsme bez domácích úkolů, takže jen číst, číst, číst.
20. 9.
ČJ – vymysli větu do vláčku … děti dostaly předkreselný vláček, do každého vagónku napíší jedno slovo… píšeme i do lokomotivy.
PRV – vybarvi dopravní značky na pondělí…. doborovolný úkol.
ČT – str. 124 …přečíst básničku… na pátek.
19. 9.
PSANÍ – str. 6/ 4 otečkované řádky
ČTENÍ – první skupina JSEM ČTENÁŘ str. 5, druhá skupina ČT str. 125- 126.
18. 9.
PSANÍ – prozatím na list trénujeme psací písmenka… dnes čtyři řádky.
ČTENÍ – čtenáři jsou rozděkeni do dvou skupin…první skupina čte ze sešitu JSEM ČTENÁŘ (zelený) str. 5/ cv. 6,7… druhá skupina čte z čítanky str. 127/ básnička AUTA.
15. 9.
Číst, číst, číst …. JSEM ČTENÁŘ, ČÍTANKA nebo jiná kniha.
14. 9.
M – v sešitě mají děti vlepen DÚ … vzor jsme si udělali ve škole.
13. 9.
ČJ – do velkého sešitu dopsat písmena do domečků. Dva domečky jsme stihli ve škole, ostatní děti doplní doma.
ČT – trénuj čtení ze sešitu JSEM ČTENÁŘ.
11. 9.
ČT – trénovat čtení str. 4+5… Mates je pes