Domácí úkoly

23. 10.

Omlouvám se všem, ale práv jsem dorazila fomů, po školení, dřív jsem nestihla úkoly zapsat. Asi už máte doděláno, ale jen pro kontrolu… dnes úkol v

ČÁRY MÁRY…29/ děláme smyčky … jak lístky létají ve větru.

ČTENÍ – dětem jsem označila v PEPOVI 1 barevným lístečkem stránku, kde jsou slova ke čtení. Děti mají označené tři řádky, mají si nacivčit čtení těcto slov. Nemám u sebe knihu, myslím, že je to str. 31/řádek 1,2,3.

22.10.

ŠKOLÁK PEPA PÍSANKA …str. 5/ tři řádky SAM, SÁM, SAMA… 1 – 2 krát napsat na řádek.

ŠKOLÁK PEPA 1 – dobrovolný DÚ … vybarvit obrázky ze cv. 3

16. 10.

ČÁRY MÁRY S PEPOU…str. 26/ obtáhnout ježečka a nakreslit šnečky.

V sešitku mají děti informace k pondělku, prosím, podepište.

15. 10.

ŠKOLÁK PEPA – PÍSANKA … dnes píšeme A, máme hotovou celou stránku, děti mají označené tři řádky.

14. 10.

ČÁRY MÁRY S PEPOU … str. 25/ Vlaštovičky, vlaštovičky

Dobrovolný DÚ : ŠKOLÁK PEPA … str. 11/2 … vybarvit obrázky toho, co léčí angínu(obrázky máme zakroužkované).

13. 10.

ČÁRY MÁRY … str. 24

ŠKOLÁK PEPA …str. 11/ natrénovat čtení vět ze cv. 1.

10. 10.

Domácí úkoly nemáme… dnes jsme měli projektový den – „Den duševního zdraví“… moc se nám to povedlo.

9. 10.

ČJ – PEPOVA PÍSANKA -str 2 / napiš řádek písmenek S + dopsat písmenko S do čtverečků mezi obrázky. Naučit se číst „věty“ …. mísa s oříšky (atd)…obrázky vybarvit … dobrovolný úkol.

ŠKOLÁK PEPA …jsme na str. 7

8. 10.

M – str. 21/ 1 napiš dva řádky jedniček

ČJ – PEPOVA PÍSANKA – str. 1/ ovečka … dopsat písmenko O

6. 10.

ČÁRY MÁRY S PEPOU – str, 22/ Kopeček, kopeček… každý řádek aspoň 3 krát.

Dnes jsme se učili psít jedničky. Byla jsem překvapena, jaký problém to pro některé děti byl. Bude dobré si psaní jedniček doma vyzkoušet. My budeme ještě ve škole trénovat, ale někteří potřebují trénovat více. Jak se správně jednička píše … v ČÁRY MÁRY … str.51 .

  1. 10.

ČÁRY MÁRY … str. 19 / houpy, houpy … mísu

M – dobrovolný DÚ … str. 19 / vybarvit obrázky podle legendy… děti mají označeno

30. 9.

ČÁRY MÁRY S PEPOU …str. 18/ na obloze….

S PEPOU DO ŠKOLY … str. 25 / 1,2

Pro chybějící žáky : M – str. 17/ všechna cvičení

29. 9.

ČÁR MÁRY S PEPOU …str.17/ než koláč sníme…

S PEPOU DO ŠKOLY … str.26/ ve škole jsme si přečetli pohádku O poslední vlaštovce…dolepili jsme obrázky z přílohy, děti měly obrázky vybarvit…kdo nestihl, dodělá doma.

Pro nemocné: v matematice jsme vypracovali 16 a na str.17/1.

25. 9.

ČÁRY MÁRY S PEPOU… str. 15/ na obrázku jsou kruhy… trénujeme obloučky, každý cvik 2 – 3 krát. Dnes byly domácí úkoly moc hezké.

S PEPOU DO ŠKOLY … str. 22/ dobrovolný úkol… napiš větu jako Pepa. Každý napíše své jméno, to umí už skoro všichni … obkreslí slovo MÁ RÁD (holčičky přidají A) a dokreslí zeleninu, ovoce, které mají děti rády.

24. 9.

ČÁRY MÁRY S PEPOU …str. 14/ hop a skok, skáče míč…každý cvik 2 – 3 krát.

S PEPOU DO ŠKOLY … vypracovali jsme str. 21 + 24. Na str. 24 v posledním cvičení mají děti vybarvit obrázky ovoce… je to dobrovolný úkoly… za sovičku.

22. 9.

ČÁRY MÁRY S PEPOU … str. 12/ vybírám, vybírám, copak do aktovky dám?…každou čáru napsat aspoň 3krát.

MATEMATIKA – str. 12/ 5… doplnit řadu geometrických tvarů.

18. 9.

ČÁRY MÁRY S PEPOU…str. 10…/ pila + zuby…. opakovat celé cvičení několikrát…aspoň 3krát.

17. 9.

ČÁRY MÁRY S PEPOU … STR. 9/ rendlík je kulatý…tvar rendlíku kroužíme vícekrát, uši a míchání jen jednou.

M – str. 9/ 6 … úkolem je vybarvit tvary a na zbytek řádku dokreslit tvary. Zachováme rytmus střídání barev i tvarů.

16. 9.

ČÁRY MÁRY S PEPOU … str. 8 / …smajlík jede, úsměv veze…

15. 9.

ČÁRY MÁRY S PEPOU… str. str. 7/ Pepíčkovu košili…. máme natrénováno ze školy…. čáry opakujeme několikrát, čím víc, tím lépe. Připomínám držení tužky, práce ve stoje, uvolňování ruky od ramene.

S PEPOU DO ŠKOLY … str. 14/ 1… vybarvi různé tři školní pomůcky kolem hromady na obr.

11. 9.

ČÁRY MÁRY S PEPOU… str. 5/ to je máma, to je táta…máme natrénováno ze školy… trénujeme společně s básničkou.

ŠKOLÁK PEPA – str. 9/3 / dopsat své jméno a dokreslit obrázek… značku, kterou by chtěli jako ve školce.

10. 9.

ČÁRY MÁRY S PEPOU… str. 4/ do školy ze školy… trénujeme spokečně s básničkou.

9. 9.

ČÁRY MÁRY S PEPOU …str. 3/ trénujeme horní oblouček, básničku se učíme současně s psaním.

8. 9.

Dnes úkol ze psaní ….ČÁRY MÁRY S PEPOU… str. 2, při psaní si děti říkají říkanku, která je u cvičení. Mohou si vyměnit pastelky, každá „houpačka“ může být jinou barvou. Prosím, kontrolujte úchop tužky, některé děti drží tužku hodně nízko… úplně u špičky. Cviky by se měly psát ve stoje, uvolňování ruky od ramene.

4. 9.

Děti dostaly nový pracovní sešit…ČÁRY MÁRY S PEPOU.

Dnes jsme ve škole trénovali psaní kolečka a čárek … učili jsme se básničku…KOLO, KOLO, KOLEČKO, S PAPRSKY JE SLUNÍČKO…PS. str. 1… mají červeně označeno a jedno sluníčko jsme jako vzor udělali.

Je to grafomotorické cvičení, měli by doma pracovat u menšího stolu, ve stoje, aby šel pohyb od ramene. Dbejte, prosím, na správné držení tužky.

Děkuji.DS